Rekonstrukce žst. Bohosudov
Cílem stavby byla celková rekonstrukce trati v délce cca 5,1 km od stanice Chabařovice až k přemostění Riegrovy ulice v Teplicích. Rekonstrukcí bylo umožněno zvýšení traťové rychlosti až na 135 km/h. V rámci stavby byl zajištěn bezbariérový přístup na nově vzniklá nástupiště.
Rekonstrukce žst. Bohosudov
Zdvoukolejnění trati Branický most – Praha-Krč – Spořilov
Navržené technické řešení předpokládalo zdvoukolejnění železniční trati v úseku žst. Praha-Krč, obvod Spořilov – odb. Tunel, v délce 6,42 km (km 3,779 – km 10,194) a modernizaci navazujících jednokolejných úseků. Chuchelský tunel nebyl součástí tohoto projektu.
Začátek stavby je v km 2 ...
Zdvoukolejnění trati Branický most – Praha-Krč – Spořilov
Optimalizace traťového úseku Děčín východ (mimo) – Děčín-Prostřední Žleb (mimo)
Cílem stavby byla celková optimalizace traťového úseku v délce cca 1 300 m. Řešený úsek začíná za poslední výhybkou (č. 79) v železniční stanici Děčín-východ a končí první výhybkou (č. 3) zapojením do ŽST Děčín Prostřední Žleb.
Optimalizace traťového úseku Děčín východ (mimo) – Děčín-Prostřední Žleb (mimo)
Rekonstrukce žst Cheb
Pro připravovanou modernizaci železniční stanice odpovídající požadavkům 21. století bylo zpracováno několik návrhů, zpracování a projednání projektové dokumentace trvalo více jak deset let.
Rekonstrukce žst Cheb
Optimalizace trati Cheb (mimo) – státní hranice SRN
Stavba „Optimalizace trati Cheb (mimo) – státní hranice SRN“ získala v roce 2006 rozhodnutí o umístění stavby, ještě jako kompletně optimalizovaný úsek železniční trati.
Optimalizace trati Cheb (mimo) – státní hranice SRN
Zabezpečení podjezdných výšek 5,25 m do přístavu Pardubice
Dvoukolejný železniční ocelový most přes Labe v Kolíně (říční km 193,725, plavební km 83,690) vykazoval minimální podjezdnou výšku 4,37 m od maximální plavební hladiny (Q1).
Zabezpečení podjezdných výšek 5,25 m do přístavu Pardubice
Modernizace ŽST Karlovy Vary – výpravní budova
Společnost České dráhy a.s. si zadaly zpracování dokumentace na řešení rekonstrukce výpravní budovy.
Modernizace ŽST Karlovy Vary – výpravní budova
Modernizace ŽST Karlovy Vary – staniční část
Cílem stavby byla celková rekonstrukce železniční stanice. V rámci stavby byl vybudován nový podchod, a tím zajištěn bezbariérový přístup na nově vzniklá nástupiště.
Modernizace ŽST Karlovy Vary – staniční část
Rekonstrukce trati v úseku Kyjice - Chomutov
Předmětem díla je „Rekonstrukce trati v úseku Kyjice – Chomutov“ jejímž cílem je kompletní rekonstrukce železniční infrastruktury trati v úseku ŽST Kyjice – odbočka Chomutov město.
Rekonstrukce trati v úseku Kyjice - Chomutov
Kontejnerový veřejný terminál ČD v žst. Lovosice při Průmyslovém a logistickém centru Lovosice
Cílem projektu bylo vybudování základny kombinovaných přeprav v severočeském regionu s posunem přepravy nákladů k vyššímu využití kontejnerizace v tomto regionu.
Kontejnerový veřejný terminál ČD v žst. Lovosice při Průmyslovém a logistickém centru Lovosice
Praha Libeň – III. nástupiště
V rámci stavby „Praha Libeň – III. nástupiště“ došlo k vybudování nového ostrovního nástupiště mezi kolejemi č. 6 a 10 s mimoúrovňovým přístupem stávajícím podchodem pro cestující.
Praha Libeň – III. nástupiště
Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Lovosice
Předmětem díla bylo zajištění Projektu stavby pro realizaci „Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Lovosice".
Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Lovosice
Návrh stabilizace náspu v km 154,0 Dubí - Moldava v Krušných Horách
Násep celkové délky 120 m, výšky mezi 30 a 40 m a sklonem cca 45° byl vybudován v 80. letech 19. století převážné z úlomků až balvanů metamorfovaných ortorul v hlinitopísčité výplni.
Návrh stabilizace náspu v km 154,0 Dubí - Moldava v Krušných Horách
I/30 Malé Žernoseky, přestavba mostu nad Milešovským potokem
Na silnici I/30 Ústí nad Labem – Lovosice v obci Malé Žernoseky byl stávající most přes Milešovský potok, který byl v nevyhovujícím stavu. Nosná konstrukce mostu byla ze dvou prefabrikovaných betonových trub o Ø 2 m.
I/30 Malé Žernoseky, přestavba mostu nad Milešovským potokem
Přeložka železniční trati 064 v intravilánu města Mladá Boleslav, Areál STO Mladá Boleslav Debř
Stavba přeložky železniční trati v intravilánu města představovala zásadní a komplexní přestavbu železniční stanice Mladá Boleslav město a traťového úseku mezi stanicí Mladá Boleslav hlavní nádraží a Mladá Boleslav město v úseku od přemostění Jizery až do řešené stanice.
Přeložka železniční trati 064 v intravilánu města Mladá Boleslav, Areál STO Mladá Boleslav Debř
ŽSR, Terminál integrovanej osobnej prepravy Moldava nad Bodvou mesto
Projekt/Stavba řešila výstavbu nového terminálu integrované osobní přepravy (TIOP), včetně výstavby žst. Moldava nad Bodvou mesto (dvojkolejná).
ŽSR, Terminál integrovanej osobnej prepravy Moldava nad Bodvou mesto
Ostrov nad Ohří, hala na posypovou sůl
Předmětem projektu bylo zpracování návrh umístění a provozu areálu pro skladování posypové soli.
Ostrov nad Ohří, hala na posypovou sůl
I/37 Pardubice - MÚK Palackého, dostavba
Předmětem byla realizační dokumentace stavby pro zhotovitele.
I/37 Pardubice - MÚK Palackého, dostavba
Váha železničních vagónů černého uhlí na vlečce teplárny Malešice
Předmětem stavby byla realizace dynamické kolejové váhy pro vážení kolejových vozidel ve vlečkové koleji č. 3 v areálu teplárny Malešice.
Váha železničních vagónů černého uhlí na vlečce teplárny Malešice
Revitalizace trati Pardubice - Ždírec nad Doubravou
Stavba zajišťuje zvýšení bezpečnosti cestujících, kultury cestování i propustnosti stanic.
Revitalizace trati Pardubice - Ždírec nad Doubravou
Rekreační přístav Petrov
Hlavním důvodem realizace stavby Rekreační přístav Petrov je vytvoření zázemí pro rekreační plavbu na frekventované vodní cestě, tzv. Baťově kanále.
Rekreační přístav Petrov
Terminál Praha Smíchov
Proměna Smíchovského nádraží zahrnuje hned několik projektů od rekonstrukce železniční stanice Praha - Smíchov a samotné výpravní budovy, přes stavbu nové lávky pro pěší přes nádraží až po výstavbu Terminálu Smíchov.
Terminál Praha Smíchov
Rekonstrukce Rigelského tunelu v trati Liberec - Černousy
Rigelský tunel se nachází v úseku železniční trati Liberec - Černousy st. hr. (- Zawidów PKP). Železniční trať Liberec - Černousy st. hr. (- Zawidów PKP) vede z Liberce přes Raspenavu a Frýdlant v Čechách.
Rekonstrukce Rigelského tunelu v trati Liberec - Černousy
Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Roudnice
Projekt ve stupni DSP „Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Roudnice n. L.“ byl zpracován jako jeden z několika pilotních projektů v režimu BIM.
Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Roudnice
Rekonstrukce a zkapacitnění trati Studénka - Mošnov
Účelem stavby je rekonstrukce, zkapacitnění a elektrizace jednokolejné trati Studénka –Veřovice v úseku žel. stanice Studénka až žel. stanice Sedlnice (mimo), jakož i nezbytné úpravy infrastuktury.
Rekonstrukce a zkapacitnění trati Studénka - Mošnov
Modernizace žst. Sokolov
Stavba je součástí trati Chomutov-Cheb. Byla projektována pro prostorovou průchodnost UIC-GC (tj. základní průjezdný průřez Z–GC) a traťovou třídu zatížení D4 UIC.
Modernizace žst. Sokolov
Elektrizace trati Zábřeh – Šumperk
Účelem stavby je provedení elektrizace jednokolejné trati Zábřeh – Šumperk stejnosměrnou soustavou 3 kV, zvýšení traťové rychlosti, zvýšení nosnosti pražcového podloží, zlepšení prostorové průchodnosti a zvýšení komfortu cestování.
Elektrizace trati Zábřeh – Šumperk
Lokomotivní točnice Wagner – Biro
Předmětem stavby byla rekonstrukce stávající točnice umístěné uprostřed areálu ČD Cargo a.s., Střediska oprav kolejových vozidel Ústí nad Labem (dále SOKV) a to před rotundou, do které od točnice směřuje 24 paprsků.
Lokomotivní točnice Wagner – Biro
Ústí nad Labem hl.n. – rekonstrukce výpravní budovy
Předmětem dokumentace bylo vytvoření přímého průchodu budovou do podchodu železniční stanice – přístupu na nástupiště, a celková modernizace zázemí a veřejných prostor výpravní budovy hlavního nádraží v Ústí nad Labem.
Ústí nad Labem hl.n. – rekonstrukce výpravní budovy
IPRM IOP – Rekonstrukce a rozšíření komunikací, chodníků, parkovišť, veřejného osvětlení a kamerového systému
Projekt řeší rekonstrukci stávajících komunikací a chodníků. Výstavbu nového kamerového systému a úpravu veřejného osvětlení vyvolanou úpravami komunikací a parkovacích ploch.
IPRM IOP – Rekonstrukce a rozšíření komunikací, chodníků, parkovišť, veřejného osvětlení a kamerového systému
D3 0310/II Hodějovice – Třebonín
Zakázka řešila zajištění realizační dokumentace stavby (RDS) pro sdružení zhotovitele. Navazoval na projet stejnojmenné zakázky zajištěný sdružením projektantů vedených spol. SUDOP PRAHA a.s., která na stavbě prováděla AD.
D3 0310/II Hodějovice – Třebonín
Rekonstrukce Benešovy třídy
Zakázka řešila projet rekonstrukce a přestavby části Benešovy třídy v Hradci Králové.
Rekonstrukce Benešovy třídy
Rekonstrukce výpravní budovy v ŽST. Pardubice
Cílem stavby byla celková rekonstrukce stávající výpravní budovy v ŽST. Pardubice.
Rekonstrukce výpravní budovy v ŽST. Pardubice
Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce - Terespol Etap I Lot "B" Łuków - Międzyrzec Podlaski
Účelem stavby byla celková modernizace železniční trati včetně železničních stanic. Jednalo se o 24,2 km dvoukolejné trati, ve které se nachází 6 železničních stanic.
Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce - Terespol Etap I Lot "B" Łuków - Międzyrzec Podlaski