Projekty

Tvoříme budoucnost dopravy a infrastruktury

Podívejte se na klíčové projekty, které realizujeme pro moderní a udržitelnou Evropu.

Rekonstrukce žst. Bohosudov

Cílem stavby byla celková rekonstrukce trati v délce cca 5,1 km od stanice Chabařovice až k přemostění Riegrovy ulice v Teplicích. Rekonstrukcí bylo umožněno zvýšení traťové rychlosti až na 135 km/h. V rámci stavby byl zajištěn bezbariérový přístup na nově vzniklá nástupiště.

Rekonstrukce žst. Bohosudov

Zdvoukolejnění trati Branický most – Praha-Krč – Spořilov

Navržené technické řešení předpokládalo zdvoukolejnění železniční trati v úseku žst. Praha-Krč, obvod Spořilov – odb. Tunel, v délce 6,42 km (km 3,779 – km 10,194) a modernizaci navazujících jednokolejných úseků. Chuchelský tunel nebyl součástí tohoto projektu.

Začátek stavby je v km 2 ...

Zdvoukolejnění trati Branický most – Praha-Krč – Spořilov

Optimalizace traťového úseku Děčín východ (mimo) – Děčín-Prostřední Žleb (mimo)

Cílem stavby byla celková optimalizace traťového úseku v délce cca 1 300 m. Řešený úsek začíná za poslední výhybkou (č. 79) v železniční stanici Děčín-východ a končí první výhybkou (č. 3) zapojením do ŽST Děčín Prostřední Žleb.

Optimalizace traťového úseku Děčín východ (mimo) – Děčín-Prostřední Žleb (mimo)

Rekonstrukce žst Cheb

Pro připravovanou modernizaci železniční stanice odpovídající požadavkům 21. století bylo zpracováno několik návrhů, zpracování a projednání projektové dokumentace trvalo více jak deset let.

Rekonstrukce žst Cheb

Optimalizace trati Cheb (mimo) – státní hranice SRN

Stavba „Optimalizace trati Cheb (mimo) – státní hranice SRN“ získala v roce 2006 rozhodnutí o umístění stavby, ještě jako kompletně optimalizovaný úsek železniční trati.

Optimalizace trati Cheb (mimo) – státní hranice SRN

Zabezpečení podjezdných výšek 5,25 m do přístavu Pardubice

Dvoukolejný železniční ocelový most přes Labe v Kolíně (říční km 193,725, plavební km 83,690) vykazoval minimální podjezdnou výšku 4,37 m od maximální plavební hladiny (Q1).

Zabezpečení podjezdných výšek 5,25 m do přístavu Pardubice

Modernizace ŽST Karlovy Vary – výpravní budova

Společnost České dráhy a.s. si zadaly zpracování dokumentace na řešení rekonstrukce výpravní budovy.

Modernizace ŽST Karlovy Vary – výpravní budova

Modernizace ŽST Karlovy Vary – staniční část

Cílem stavby byla celková rekonstrukce železniční stanice. V rámci stavby byl vybudován nový podchod, a tím zajištěn bezbariérový přístup na nově vzniklá nástupiště.

Modernizace ŽST Karlovy Vary – staniční část

Rekonstrukce trati v úseku Kyjice - Chomutov

Předmětem díla je „Rekonstrukce trati v úseku Kyjice – Chomutov“ jejímž cílem je kompletní rekonstrukce železniční infrastruktury trati v úseku ŽST Kyjice – odbočka Chomutov město.

Rekonstrukce trati v úseku Kyjice - Chomutov

Kontejnerový veřejný terminál ČD v žst. Lovosice při Průmyslovém a logistickém centru Lovosice

Cílem projektu bylo vybudování základny kombinovaných přeprav v severočeském regionu s posunem přepravy nákladů k vyššímu využití kontejnerizace v tomto regionu.

Kontejnerový veřejný terminál ČD v žst. Lovosice při Průmyslovém a logistickém centru Lovosice

Praha Libeň – III. nástupiště

V rámci stavby „Praha Libeň – III. nástupiště“ došlo k vybudování nového ostrovního nástupiště mezi kolejemi č. 6 a 10 s mimoúrovňovým přístupem stávajícím podchodem pro cestující.

Praha Libeň – III. nástupiště

Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Lovosice

Předmětem díla bylo zajištění Projektu stavby pro realizaci „Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Lovosice".

Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Lovosice

Návrh stabilizace náspu v km 154,0 Dubí - Moldava v Krušných Horách

Násep celkové délky 120 m, výšky mezi 30 a 40 m a sklonem cca 45° byl vybudován v 80. letech 19. století převážné z úlomků až balvanů metamorfovaných ortorul v hlinitopísčité výplni.

Návrh stabilizace náspu v km 154,0 Dubí - Moldava v Krušných Horách

I/30 Malé Žernoseky, přestavba mostu nad Milešovským potokem

Na silnici I/30 Ústí nad Labem – Lovosice v obci Malé Žernoseky byl stávající most přes Milešovský potok, který byl v nevyhovujícím stavu. Nosná konstrukce mostu byla ze dvou prefabrikovaných betonových trub o Ø 2 m.

I/30 Malé Žernoseky, přestavba mostu nad Milešovským potokem

Přeložka železniční trati 064 v intravilánu města Mladá Boleslav, Areál STO Mladá Boleslav Debř

Stavba přeložky železniční trati v intravilánu města představovala zásadní a komplexní přestavbu železniční stanice Mladá Boleslav město a traťového úseku mezi stanicí Mladá Boleslav hlavní nádraží a Mladá Boleslav město v úseku od přemostění Jizery až do řešené stanice.

Přeložka železniční trati 064 v intravilánu města Mladá Boleslav, Areál STO Mladá Boleslav Debř

ŽSR, Terminál integrovanej osobnej prepravy Moldava nad Bodvou mesto

Projekt/Stavba řešila výstavbu nového terminálu integrované osobní přepravy (TIOP), včetně výstavby žst. Moldava nad Bodvou mesto (dvojkolejná).

ŽSR, Terminál integrovanej osobnej prepravy Moldava nad Bodvou mesto

Ostrov nad Ohří, hala na posypovou sůl

Předmětem projektu bylo zpracování návrh umístění a provozu areálu pro skladování posypové soli.

Ostrov nad Ohří, hala na posypovou sůl

I/37 Pardubice - MÚK Palackého, dostavba

Předmětem byla realizační dokumentace stavby pro zhotovitele.

I/37 Pardubice - MÚK Palackého, dostavba

Váha železničních vagónů černého uhlí na vlečce teplárny Malešice

Předmětem stavby byla realizace dynamické kolejové váhy pro vážení kolejových vozidel ve vlečkové koleji č. 3 v areálu teplárny Malešice.

Váha železničních vagónů černého uhlí na vlečce teplárny Malešice

Revitalizace trati Pardubice - Ždírec nad Doubravou

Stavba zajišťuje zvýšení bezpečnosti cestujících, kultury cestování i propustnosti stanic.

Revitalizace trati Pardubice - Ždírec nad Doubravou

Rekreační přístav Petrov

Hlavním důvodem realizace stavby Rekreační přístav Petrov je vytvoření zázemí pro rekreační plavbu na frekventované vodní cestě, tzv. Baťově kanále.

Rekreační přístav Petrov

Terminál Praha Smíchov

Proměna Smíchovského nádraží zahrnuje hned několik projektů od rekonstrukce železniční stanice Praha - Smíchov a samotné výpravní budovy, přes stavbu nové lávky pro pěší přes nádraží až po výstavbu Terminálu Smíchov.

Terminál Praha Smíchov

Rekonstrukce Rigelského tunelu v trati Liberec - Černousy

Rigelský tunel se nachází v úseku železniční trati Liberec - Černousy st. hr. (- Zawidów PKP). Železniční trať Liberec - Černousy st. hr. (- Zawidów PKP) vede z Liberce přes Raspenavu a Frýdlant v Čechách.

Rekonstrukce Rigelského tunelu v trati Liberec - Černousy

Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Roudnice

Projekt ve stupni DSP „Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Roudnice n. L.“ byl zpracován jako jeden z několika pilotních projektů v režimu BIM.

Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v žst. Roudnice

Rekonstrukce a zkapacitnění trati Studénka - Mošnov

Účelem stavby je rekonstrukce, zkapacitnění a elektrizace jednokolejné trati Studénka –Veřovice v úseku žel. stanice Studénka až žel. stanice Sedlnice (mimo), jakož i nezbytné úpravy infrastuktury.

Rekonstrukce a zkapacitnění trati Studénka - Mošnov

Modernizace žst. Sokolov

Stavba je součástí trati Chomutov-Cheb. Byla projektována pro prostorovou průchodnost UIC-GC (tj. základní průjezdný průřez Z–GC) a traťovou třídu zatížení D4 UIC.

Modernizace žst. Sokolov

Elektrizace trati Zábřeh – Šumperk

Účelem stavby je provedení elektrizace jednokolejné trati Zábřeh – Šumperk stejnosměrnou soustavou 3 kV, zvýšení traťové rychlosti, zvýšení nosnosti pražcového podloží, zlepšení prostorové průchodnosti a zvýšení komfortu cestování.

Elektrizace trati Zábřeh – Šumperk

Lokomotivní točnice Wagner – Biro

Předmětem stavby byla rekonstrukce stávající točnice umístěné uprostřed areálu ČD Cargo a.s., Střediska oprav kolejových vozidel Ústí nad Labem (dále SOKV) a to před rotundou, do které od točnice směřuje 24 paprsků.

Lokomotivní točnice Wagner – Biro

Ústí nad Labem hl.n. – rekonstrukce výpravní budovy

Předmětem dokumentace bylo vytvoření přímého průchodu budovou do podchodu železniční stanice – přístupu na nástupiště, a celková modernizace zázemí a veřejných prostor výpravní budovy hlavního nádraží v Ústí nad Labem.

Ústí nad Labem hl.n. – rekonstrukce výpravní budovy

IPRM IOP – Rekonstrukce a rozšíření komunikací, chodníků, parkovišť, veřejného osvětlení a kamerového systému

Projekt řeší rekonstrukci stávajících komunikací a chodníků. Výstavbu nového kamerového systému a úpravu veřejného osvětlení vyvolanou úpravami komunikací a parkovacích ploch.

IPRM IOP – Rekonstrukce a rozšíření komunikací, chodníků, parkovišť, veřejného osvětlení a kamerového systému

D3 0310/II Hodějovice – Třebonín

Zakázka řešila zajištění realizační dokumentace stavby (RDS) pro sdružení zhotovitele. Navazoval na projet stejnojmenné zakázky zajištěný sdružením projektantů vedených spol. SUDOP PRAHA a.s., která na stavbě prováděla AD.

D3 0310/II Hodějovice – Třebonín

Rekonstrukce Benešovy třídy

Zakázka řešila projet rekonstrukce a přestavby části Benešovy třídy v Hradci Králové.

Rekonstrukce Benešovy třídy

Rekonstrukce výpravní budovy v ŽST. Pardubice

Cílem stavby byla celková rekonstrukce stávající výpravní budovy v ŽST. Pardubice.

Rekonstrukce výpravní budovy v ŽST. Pardubice

Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce - Terespol Etap I Lot "B" Łuków - Międzyrzec Podlaski

Účelem stavby byla celková modernizace železniční trati včetně železničních stanic. Jednalo se o 24,2 km dvoukolejné trati, ve které se nachází 6 železničních stanic. 

Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce - Terespol Etap I Lot "B" Łuków - Międzyrzec Podlaski