Optimalizace traťového úseku Děčín východ (mimo) – Děčín-Prostřední Žleb (mimo)

Místo:
Děčín-východ - ŽST Děčín Prostřední Žleb

Cílem stavby byla celková optimalizace traťového úseku v délce cca 1 300 m. Řešený úsek začíná za poslední výhybkou (č. 79) v železniční stanici Děčín-východ a končí první výhybkou (č. 3) zapojením do ŽST Děčín Prostřední Žleb. Trať prochází tunelem délky cca 400 m pod Stoliční horou a bezprostředně po výjezdu z tunelu na severním kraji města Děčína překonává řeku Labe železničním mostem.

Stavba zahrnuje rekonstrukci železničního mostu přes Labe, sanaci Děčínského a Loubského tunelu, železničního spodku a svršku, trakčního vedení, zabezpečovacího a sdělovacího zařízení, přeložky inženýrských sítí a výstavbu protihlukových stěn.

Hlavním stavebním objektem této stavby byl železniční most v km 458,755 přes řeku Labe.

Místo realizace projektu: traťový úsek Děčín východ – Děčín-Prostřední Žleb

Souvislá délka projektovaného traťového dvoukolejného úseku: 1,3 km

Základní přehled o stavbě:

Investor: Správa železnic, státní organizace

Projektant: sdružení s názvem „SP + SEU_Děčín – Prostřední Žleb_DSP“

Účastník sdružení: SUDOP EU a.s.

Projektant železniční svršek a spodek: Ing. David Demo

Naše další projekty

Prohlédněte si další z našich projektů.