Revitalizace trati Pardubice - Ždírec nad Doubravou

Místo:
Pardubice - Ždírec

Stavba zajišťuje zvýšení bezpečnosti cestujících, kultury cestování i propustnosti stanic.

Stavba řešení rekonstrukci zabezpečovacího zařízení včetně potřebných úprav železničního svršku a spodku, výstavby nových nástupišť s výškou 550 mm nad TK s úrovňovým přístupem a dalších návazných zařízení.

Cílem revitalizace je v tratovém úseku zlepšení jízdního komfortu, zvýšení traťové rychlosti se zkrácení jízdních dob, zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech, rekonstrukce železniční stanic a zastávek pro současné a výhledové požadavky objednavatelů osobní dopravy a zlepšení komfortu cestujících zřízením nových nástupištních přístřešků.

Stavba řešila 14,352 km jednokolejné trati, včetně 26 ks nových výhybek. Rekonstruováno bylo 6 mostů a 15 propustků.

Ve stanicích a zastávkách bylo upraveno a vystavěno 1060 m délky nástupiště.

Stavba vyřešila infrastrukturu 5 železničních stanic a dopraven, a pěti mezistaničních úseků.

Začátek stavby byl v km 39,122 trati Havlíčkův Brod – Pardubice-Rosice n. L. (kolejově).

Konec stavby byl v km 81,216 trati Havlíčkův Brod – Pardubice-Rosice n. L. (kolejově).

Základní přehled o stavbě:

Investor: Správa železnic, státní organizace

Projektant: Sdružení pro projekt Revitalizace trati Pardubice – Ždírec nad Doubravou SUDOP PRAHA a.s. a PRODIN a.s.

Vedoucí účastní sdružení: SUDOP PRAHA a.s., Projektové středisko Ústí nad Labem (SUDOP PRAHA a.s.)

HIP: Ing. Stanislav Jaroš

Naše další projekty

Prohlédněte si další z našich projektů.